باحال در حد...

باحال در حد...

به قلبم گفتم:چرا خوابم نميبرد؟؟
اين بي خوابي ها از کجاست؟؟ 
جواب داد:زر مفت نزن! اداي آدماي دل شکسته رو هم در نيار... 
يادت رفت بعد از ظهر عين خرس قطبي خوابيدي؟؟ 
جوابش منطقي بود کاملا
قلبمم اعصاب نداره
قلبمون هم بيشعور شد رفت! 

 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

گزارشگره اومد تو اتوبوس گفت : شما چرا با اتوبوس اينور اونور

ميرين؟؟

گفتم : بنام خدا

اولا" واسه اينکه آلودگي هوا رو بيشتر نکنم

ثانيا" زود تر به کارام ميرسم ، تو ترافيک نيستم ، دنبال جا پارک

نميگردم

از همه مهمتر ماشين ندارم ! مجبورم ! ميفهمي!

ملت مرده بودن از خنده 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

وقتي داري با يکي درد و دل مي کني
اگه طرف گفت : “اينکه چيزي نيست”
دورخيز کن با آرنج راستت محکم بزن تو چشم چپش
تا مغزش از گوش راستش بپاچه بيرون !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
عاقا يه سوال برام پيش اومده :
اين خانومايي که جوراب شلواري ميپوشن، بخوان وضو بگيرن چيکار ميکنن؟
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
بعضيارو اگه با پودر ۲۴آنزيم هم بشوري
بازم لکه ننگشون از زندگيت و گذشتت پاک نميشه !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
دختره به دوس پسرش زنگ ميزنه
دختر :سلام کجايي عزيزم ؟
پسر :با بابام دارم ميرم بانک پول بردارم برم ماشين بخرم تو کجايي ؟
دختر :من تو همين اتوبوسي که هستي هستم
ميخواستم ببينم خودت بليطتو ميدي يا من حساب کنم واست !؟
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
ديشب تو پمپ بنزين يه معجزه ديدم
يارو نزديک پنج ليتر و نيم تو يه ظرف چهار ليتري بنزين زد
وقتي هم به مسئول پمپ بنزين گفت يارو گفت احتمالا دبّه ت خرابه
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
دوست من :
مرد بودن به گريه نکردن نيست ، به گريه ننداختنه
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
تو خونه ي شما هم اگه سر سفره سُرفت بگيره
مشت و لگد مياد تو کمرتون ؟ يا فقط خونه ما اينجوريه ؟
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
ميدونين فرق کلاغ با قناري چيه ؟!
هيچ فرقي ندارن ، فقط قناري سنتي ميخونه کلاغ راک !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يارو مغازه ساندويچي باز کرده با دوتا کارگر
بعد کارت ويزيت چاپ کرده :
” ساندويچ فلان با مديريت اصغر غلامي”
مديرعامل اپل اين قدر احساس مديريت نداره !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

به بعضيا بايد گفت :
عزيزم نصف آفريقا رو من سياه کردم ، زغالتو بنداز اونور !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

فقط يه ايرانيه كه ميشينه يه دل سير غيبت ميكنه
و براي عالم و آدم حرف در مياره و آخرشم ميگه :
اصلا به ما چه!ما به کسي کاري نداريم!
هر کي واسه خودش زندگي ميکنه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

ميخواي فيلم ببيني ، همش آشغاله
ميخواي هاردو خالي کني ، همش توپه !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 3:27 ] [ korusharia ]

[ ]